niedziela, 26 września 2010

Zespoły napięć – Janusz L. Wiśniewski

zespoly napiecDruga książka tego autora, która postanowiłam przeczytać, no i niestety ...
Janusz Wiśniewski w swojej pierwszej bestselerowej powieści „Samotność w sieci” zaprezentował się jako wnikliwy i życzliwy obserwator kobiecej duszy. W zbiorze opowiadań „Zespoły napięć” opisuje konsekwentnie świat kobiet: uważa, że jest zupełnie inny niż świat mężczyzn. A także lepszy, ciekawszy, bogatszy w przeżycia. Bardziej i częściej wzruszający.
Zaczyna od pierwszej, a kończy na ostatniej menstruacji, traktowanych jako wydarzenia, które mimo swojej biologiczności są przełomami w sensie psychologicznym. Zamykają klamrą okres niezwykle ważny w życiu kobiet, a także w życiu towarzyszących im mężczyzn.
Wzięłam tą książkę gdyż „Samotność w sieci” bardzo mi się podobała. Ale nie jestem przekonana co do tej pozycji. Zresztą jakoś w ogóle rzadko kiedy podobają mi się opowiadania. Bardzo lubię czytać Grocholę ale jej opowiadania „Podanie o miłość” też nie bardzo mi przypadła do gustu. No cóż na tych opowiadaniach na razie skończę i zostanę przy powieściach :)
niedziela, 04 maja 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz