niedziela, 26 września 2010

Wirtualne zauroczenie - Manula Kalicka

Po książce "Samotność w sieci" (która mnie na swój sposób zauroczyła) nie sądziłam, że można jeszcze tak dobrze ująć temat internetu. Książka jest przezabawna i w porównaniu do "samotności" która jest napisana dosyć patetycznie, to Manula pisze takim prostym językiem, tak zwyczajnie bawiąc się. Jest najpierw zabwa, potem zauroczenie a na koniec pełne szaleństwo.
"Net to zoo i dżungla"
wtorek, 30 grudnia 2008 
2009/01/05 15:09:57
A ja nie przetrawiłam tej ksiązki. Po jakichś 30 stronach odłozyłam, bo nie dalam rady:)
-
2009/01/05 21:57:11
Ja bardzo szybciutko przeczytałam, ale wiadomo nie wszystko musi się nam podobać ;)
Nie wiem jak mi to wyszło ale ostatnio coś mi same wpadają książki o właśnie takiej tematyce, i przypadkiem albo nie przede mną jeszcze Skrzynka mejlowa Holly i Masz nową wiadomość. Mam nadzieje że się nimi nie przesycę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz