niedziela, 26 września 2010

Łańcuszków nie lubię ale ...

są wyjątki
Zaproszona przez shalavę bawię się i ja :)
1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej? 
Najchętniej czytam wieczorami i w nocy, gdy nikt już nie przeszkadza.
2. Gdzie czytasz?
Najlepsze miejsce do czytania to łóżko, ale zdaża się też w autobusie, tramwaju, w parku.
3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Zdecydowanie na brzuchu, czasem na plecach a bardzo nie lubie na boku hehe
4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Książki czytam prawie wszystkie, zależy od nastroju, choć mniej lubę s-f czy biografie.
 5. Jaką książkę ostatni kupiłaś/-eś?
Ostatnio kupioną książką była Poczekajka Katarzyny Michalak.
6. Co czytałaś/-eś ostatnio?
Zaginiona - Robards Karen
7. Co czytasz aktualnie?
Bractwo świętego całunu - Julia Navarro, Noc i ciemność - Agatha Christie
 8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Zreguły używam zakładek, niestety zdaża mi się zaginać rogi strony jak jestem w drodze i nie mam zakładki pod ręką. A co do zakładek toto mam ich sporo ale ulubioną jest różowa z mysia (zdjęcie kiedyś wkleiłam :)).
9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Nie lubie, nie mogę się skupić, zaczynam robić w tym czasie dużo innych rzeczy i się kończy słuchanie
10. Co sądzisz o ebookach?
ja zdecydowanie wolę literki i zapach papieru :)

Zapraszam do dalszej zabawy: mamafranka i czytamy_ksiązki
23:48, toska1982
Link Dodaj komentarz » 
sobota, 25 października 2008

1 komentarz:

  1. Też nie lubię sf, ale podobał mi się Hyperion Dana Simmonsa. Super wyobraźnię ma ten facet. Szkoda, że to jest tylko w Empiku dostępne (w mojej bibliotece tego nie ma) i kolejne części musiałabym kupić, a jeden tom 50 złych kosztuje, grr...

    OdpowiedzUsuń