niedziela, 26 września 2010

Seks w wielkim mieście

I książka i film super. Trochę do tyłu jestem, bo to takie wcale nie nowe, ale kiedyś obejrzałam parę odcinków serialu i tak jakoś mnie nie zachęcił.
Na książkę trafiłam szukając prezentów dla bliskich, a że była tania to wzięłam. Po przeczytaniu zaczynam się czuć jak jedna z bohaterek, szukająca miłości i trafiająca na tych niewłaściwych facetów. Trochę się różnie od głównych bohaterek ale prawdy życiowe zawarte przez Candace Bushnell odzwierciedlają co raz bardziej to co się zaczyna dziać w współczesnym społeczeństwie (facet po 40 już zawsze będzie wiecznym kawalerem, młode dziewczyny spędzające co raz więcej wieczorów w pubach, pijące palące i uprawiające seks z pierwszym lepszym dobrze ubranym facetem). Straszne i prawdziwe.
Po filmie (który jest zakończeniem książki) nabrałam trochę nadziei, że jednak można znaleźć miłość po trzydziestce, warto tylko zachować część siebie i nie dać się sprzedać za złudne obietnice.
poniedziałek, 29 grudnia 2008

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz