niedziela, 26 września 2010

Łańcuszek blogowy :)

Dziękuję Kasiek za zaproszenie i już z wielką przyjemnością odpowiadam na Twoje pytania.
1. Ulubiona bohaterka literacka, i czy chciałabyś zamienić się z nią rolami.
Mam dużo ulubionych bohaterek literackich, a wszystko zależy od nastroju w jakim się akurat znajduję. Dziś chętnie zamieniłabym się z moją imienniczką Anią Shirley. Fajnie było by zamieszkać na Zielonym Wzgórzu, gdzie wydaje się jak by czas się tam zatrzymał, nie ma takiego zgiełku i pogoni. No i zawsze chciałam mieć rude włosy.
2. Czy zdarza Ci się płakać nad książką i czy uważasz, że to coś złego.
Oczywiście że to nic złego, bo ja często płacze nad książkami, a zdarza się, że wylewam całe morze łez. Jedna z takich książek, które mi utkwiły w pamięci, a na której płakałam jak bóbr, to "Zaklinacz koni".
3. Czy po przeczytaniu dobrej książki podróżniczej zaczynasz zbierać pieniądze na wycieczkę. Jednym słowem czy książki podróżnicze wpływają na Twoje plany wycieczkowe.
I tak i nie. Chciałabym zwiedzić dużo miejsc, obecnie marzy mi się podróż po Japonii, ale trochę to nie realne marzenie. Natomiast zdarza się, że po przeczytaniu książki zwiedzam różne zakątki, ale jak do tej pory tylko w obrębie Europy :)
Do dalszej zabawy zapraszam Izusr, Hallgerd i Aspartate. A moje pytania to:
1. Czy na wybór książek ma wpływ pora roku? Jeśli tak to jakie książki lubisz latem a jakie na przykład zimą.
2. Czy są jakieś książki po które nie sięgasz? np. biograficzne albo science fiction?
3. Czy zdarza Ci się czytać parę książek  na raz?
4. Czy oglądasz ekranizacje książek? Jeśli tak to jak one najczęściej wypadają i czy zdarzyło się, że ekranizacja była lepsza od książki?
środa, 03 lutego 2010
2010/02/03 19:25:47
Dzięki za zaproszenie, jak tylko uda mi sę dorwać do komputera na troszkę dłużej chętnie odpowiem na Twoje pytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz