niedziela, 26 września 2010

Wymiana studencka - Abby McDonald

Dwie dziewczyny będące na pierwszym roku studiów w ramach wymiany studenckiej na jeden semestr zamieniają się uczelniami. Tasha, uwielbiająca przyjęcia i chłopców, wyjedża do Oxfordu. Natomiast Emily – pilna i zdolna studentka, zainteresowana wyłącznie nauką, trafia na Uniwersytet w Kalifornii, gdzie króluje dobra zabawa. Po katastrofalnych pierwszych dniach dziewczyny zaczynają kontaktować się online i postanawiają pomóc sobie nawzajem poprzez napisanie „przewodnika przetrwania”.
Książka ani dobra ani zła. Zakończeniem się trochę rozczarowałam, całość była mocno przewidywalna, a życie i postać Tashy nieco puste. Plusem książki jest zdecydowanie narracja 1-osobowa, prowadzona na zmianę przez bohaterki i fakt, że miedzy narracjami czuję się różnicę. Czuć dwie różne postacie (mi do gustu zdecydowanie bardziej przypadła Emily). Książkę czyta się lekko i przyjemnie a momentami też można się pośmiać.
Ocena 4/6
wtorek, 05 stycznia 2010 
2010/01/05 21:53:04
Boże, jakoś dziwnie mi się skojarzył "Książe i żebrak" :D
-
2010/01/06 04:05:35
Mi po przeczytaniu to książka się głównie będzie kojarzyć z filmem "legalna blondynka" dzięki postaci Tashy :P
-
2010/01/07 19:09:07
Mam te książkę z biblioteki właśnie czeka na razie na swoją kolej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz