niedziela, 26 września 2010

The Women

Wzięta projektantka mody, Mary Haines (Meg Ryan) i jej przyjaciółki to gotowe na wszystko, pewne siebie, przebojowe kobiety sukcesu, którym nieobcy jest seks w wielkim mieście. Stałe bywalczynie nowojorskich salonów, gdzie plotka rozchodzi się z prędkością światła i potrafi zburzyć ustalony porządek. Pewnego dnia dochodzi do Mary wieść o bezczelnej zdradzie jej męża ze "spryskiwaczką", czyli sprzedawczynią z perfumerii (Eva Mendes). W jednej chwili małżeństwo Mary i jej przyjaźnie stają pod znakiem zapytania. Jednak w sytuacji kryzysowej dziewczyny trzymają sztamę i zwierają szyki do walki z każdym, kto zagraża ich szczęściu...
Film porównywany do naszego lejdis – ja też go porównam. Lejdis był o wiele wiele lepszy. Ale The Women nie jest najgorszy, jest taki po prostu do obejrzenia, bez głębszego wnikania i analizowania treści. Trochę przypomina film ”Seks w wielkim mieście” – który mi się podobał więc i ten nie jest najgorszy.
13:36, toska1982 , Filmy
Link Komentarze (2) » 
sobota, 17 stycznia 2009
2009/02/04 22:30:57
zgodnie z obietnicą przesłałam Ci uprawnienia :-)) Wybacz opóźnienie... przyczyny ode mnie nie zależne... Z uwagi na to, ze coś pokopałam w ustawieniach, gdy zaakceptujesz uprawnienia z maila to Cię wykasuję i operację powtórzymy... Ok?? mam nadzieję, że nie sprawiam zbyt wiele zamieszania i kłopotu. Pozdrawiam S.
-
2009/02/04 23:23:29
Właśnie potwierdziłam i widzę że jestem jednym z autorów ;)
Pamiętam przyczyny i dzięki że pamiętałaś. Czekam jak coś na dalszy krok, tym razem sumiennie sprawdzam pocztę (czy wszystko dochodzi) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz