niedziela, 26 września 2010

Mój pierwszy stosik :)

W końcu i ja uzbierałam swój stosik książkowy, a wszystko za sprawą braku czasu. Od dwóch miesięcy dokupuje książki a czytać nie ma kiedy. Ale czas się wziąść w garść i zabrać się za czytanie. W końcu nie mogę zrezygnować z tak wielkiej przjemności jaką jest czytanie :)
Stosik prezentuje się tak :

powody zakupów:
  1. Klątwa siedmiu kościołów - Milos Urban (książka o moim ulubionym mieście, do tego z duża dawką tajemniczości)
  2. Martwa natura z księżycem - M. Rawins (polski kryminał z dobrą ceną więc wzięłam, czas pokaże czy warto)
  3. Miasto poza czasem - Enrique Moriel ( książke kupiłam z ciekawości czy będzie równie dobra jak "Katedra w Barcelonie", którą wcześniej już opisywałam, a która bardzo mi się podobała)
  4. Sezon czarownicy - Natasha Mostert (przesycony dyskretną erotyką gotycki thriller, w którym łączą się ze sobą pierwiastki namiętności i śmierci)
  5. My z poprawczaka - Orfeusz Nowakowski (powieść ukazująca dramat młodzieży będącej w konflikcie z prawem, podobno bardzo szokująca. to co mnie skłoniło do zainteresowania się tą książką, to to, że nie jest to żadna fikcja literacka, i jak bardzo treśc może przerażać, że były problemy z wydaniem tej książki)
  6. Prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie - Allen Carr (no coż, książkę zaczełam czytać, jak na razie jeszcze pale :(, ale jeśli nawet nie rzuce to chociaż wiem że coś robiłam w tym kierunku)
  7. Złoty kompas - Philip Pullman (Trylogia fantastyczna XX wieku, zawierająca odniesienia do Raju utraconego Miltona, Odysei Homera i poezji Blake'a - to właśnie zdanie z okładki było głównym powodem zakupu)
  8. Zaklinacz deszczu - John Grisham (pare lat temu czytałam jego pare książek, które mi się podobały, stąd powrót do tego autora)
  9. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet - Stieg Larsson (ta książka znalazła się u mnie dzięki pozytywnym opinią na blogach które czytam :))
czwartek, 11 czerwca 2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz