niedziela, 26 września 2010

Stosik numer 3

Najnowsze nabytki:
  1. Kobieta na krańcu Świata - Martyna Wojciechowska
  2. Zapisane w kościach - Simon Beckett
  3. Piąta strona świata - Kazimierz Kutz
  4. Raport Pelikana - John Grisham
  5. Zaklinacz deszczu - John Grisham
  6. Winnica w Toskanii - Ferenc Máté
  7. Śmierć za dnia - Kathy Reichs
  8. Śmiertelne decyzje - Kathy Reichs
  9. Zabójcza podróż - Kathy Reichs
środa, 14 kwietnia 2010 
2010/04/14 20:39:54
Reichs moim skromnym zdaniem - ma lepsze książki i gorsze,ale wszystkie trzymają w miarę dobry poziom więc miłej lektury.
Czekam na recenzje Winnicy w Toskanii, bo sama się na nią czaję:)
-
2010/04/16 13:27:29
Akurat te książki Reichs mam przeczytane i jeśli lubisz jej styl powinno Ci się podobać....
Kupiłam też sama tą drugą "toskańska" książkę tego autora.... ciekawe jak się będzie czytało...
-
2010/04/18 02:08:34
Kasiekas - bardzo podoba mi się jej styl :)
M.tucha - zawsze jakaś ksiązka cyklu wypada lepiej, bardziej nam się podoba :)
Co do Toskanii to sama jestem jej bardzo ciekawa, ale troszke musi poczekać bo mnie właśnie wciągneło "przemineło z wiatrem"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz