piątek, 1 marca 2013

Mój nowy stosik :)

Ostatnio trochę książek znów zaczęło mi przybywać, co mnie bardzo, bardzo cieszy. I tak tym razem na marzec w planach mam takie oto lektury!
Od dołu:
  1. "Sztuka uprawiania róż z kolcami" Margaret Dilloway - od Pani Doroty z Wydawnictwa M :)
  2. "Single" Meredith Goldstein - jw. :)
  3. "Pan Przypadek i Trzynastka" Jacek Getner - od autora :)
  4. "Moja Karolina" Piotr Włódarczak - od pani Doroty z Wydawnictwa Novae Res :)
  5. "Mój mały przyjaciel" Anna Żagiel - jw :)
Za wszystkie książki serdecznie dziękuję!!!

27 komentarzy:

  1. "Pan Przypadek i Trzynastka" - też mam i czytam właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dla mnie ale życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nic dla mnie..

    życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesują mnie ,,Single'', więc czekam na recenzje. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi te tytuły nie mówią.
    Na czyimś stosiku widziałam tylko tę książkę, którą dostałaś od autora, ale na jej recenzję jeszcze nie trafiłam.

    Co to za wydawnictwo to M? Jakieś nowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niebawem Ci powiem co tytuły kryją za sobą :) A wydawnictwo nie takie nowe bo 20 lat ma ;)

      Usuń
  6. Drugą i trzecią książkę też będę recenzować.

    OdpowiedzUsuń
  7. I do mnie dotarł "Pan Przypadek i trzynastka" :)
    przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o żadnej z tych książek, więc czekam cierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się jak najszybciej dać znać :)

      Usuń
  9. Nie znam tych tytułów i chętnie przeczytam Twoje opinie na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam obie książki wydawnictwa M i mam zamiar zabrać się za lekturę. Chętnie zapoznam się z Twoimi recenzjami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną juz jedna książka i na razie powiem, że mi się podobała ;)

      Usuń
  11. ,,Mój mały przyjaciel" i Pan Getnera też mam:), przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pan Przypadek i Trzynastka wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń