piątek, 22 marca 2013

Kolejne marcowe nabytki :)

Od dołu:
  1. "Królowa Śniegu" Hans Christian Andersen - od Pani Doroty z Wydawnictwa M :)
  2. "Kto zabił Jezusa" Paweł Lisicki - jw.
  3. "Ostatnie lato" Cesarina Vighy - jw.
  4. "Sevile. Magia miłości" Marta Dąbkowska - od Pani Doroty z Wydawnictwa Novae Res :)
  5. "Oko Kanaloa. Szyfr wtajemniczenia" Sir B. Angel - jw.
  6. "Chwila nieuwagi" Agnieszka Niezgoda - jw.
  7.  "Bez Ciebie. Wsparcie po stracie bliskiej osoby" Freyaa v. Stulpnagel - od Pani Natalii z Wydawnictwa Studio Astropsychologii :)
  8. "Zielony eliksir życia" Victoria Boutenko - jw
  9. "7 zasad sukcesu wg Mistrza Chuang Yao" Maciej Sawicki - jw.

Za wszystkie książki bardzo dziękuję!!!!

42 komentarze:

  1. Super pozycje masz w tym stosie!! Miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Królową Śniegu" bym Ci podkradła i "Chwilę nieuwagi".

    OdpowiedzUsuń
  3. książek nigdy za mało :) jednak tym razem chyba nie znajdzie się tu nic dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeszcze nic nie wiadomo, może Cie jeszcze zaskoczę ;)

      Usuń
  4. Też mam ,,Królową śniegu", świetna:) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik, numer 5 wygląda mi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, ciekawa jestem, co powiesz o mojej książce :)
    Tylko "Marta" a nie "Maria" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe przejęzyczenie :) A teraz jeszcze bardziej jestem jej ciekawa!

      Usuń
  7. Nie znalazłam tu nic dla siebie, tytuły mi niewiele mówią, ale może po Twoich recenzjach jakaś książka mnie zainteresuje. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę Lisickiego również dzisiaj otrzymałam, zapowiada się interesująco i idealnie wpasowuje w nadchodzące święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik miły dla oka.
    Ciekawa jestem "Chwili nieuwagi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ją czytam, więc niebawem sie okaże ;)

      Usuń
  11. Gratuluję stosu, wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedną z książek, którą zaprezentowałaś. Ciekawe, czy zgadniesz którą...
    U mnie nowy stosik już na pewno w kwietniu, bo czekam jeszcze na parę przesyłek z konkursów i świąteczną wymianę książek z mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie mam pojęcia, ale za to już nie mogę się doczekać Twojego stosiku!!!

      Usuń
  13. niczego nie znam, więc czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z twojej listy mam ,,Chwilę nieuwagi''. Świetna powieść. Mam nadzieję, że i tobie się spodoba. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A "Chwilę ..." właśnie czytam :)

      Usuń
  15. Niezły stosik, ja także planuję Kto zabił Jezusa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka pozycji z tego stosiku z przyjemnością zobaczyłabym na swojej półce. Intrygują mnie swoimi opisami i mam nadzieję, że wywrą one na Tobie piorunujące wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci książki Marty Dąbkowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wpadnie ona w Twoje ręce, w każdym razie tego Ci życzę :)

      Usuń
  18. u mnie w tym miesiącu jest dużo skromniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wcześniej było skromnie, ale nie zawsze ilość się liczy ;) Twoje nabytki równie bardzo ciekawe !

      Usuń
  19. Życzę przyjemnej lektury! Chętnie poczytam recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się biorę za czytanie, i recenzje niebawem ;)

      Usuń
  20. Cóż tylko pozazdrościć i czekać na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń