poniedziałek, 11 lipca 2011

To była bardzo udana niedziela !

Zaczęło się od małych zakupów w galerii pomorskiej, gdzie jest wielka wyprzedaż książek, głównie dziecięcych, ale znalazłam też coś dla siebie. Nie ma co ukrywać jak tylko zobaczyłam książki Alex Kavy po 14.99 to wiedziałam, że będą moje :)
Następnie rodzice wrócili z małej wycieczki i przywieźli mi nową zakładkę. Tym razem trochę nietypową, bo jest to połączenie pocztówki z zakładką i aż szkoda mi je rozdzielać (jak już kiedyś wspominałam, ktokolwiek z rodziny gdzieś nie jedzie, to oczywiście wie, że musi je dla mnie znaleźć :) mam już całkiem fajną kolekcje z różnych miejsc w Polsce :))
A na koniec, wpadła do mnie  w odwiedziny koleżanka, która wróciła do Polski z Irlandii na krótkie wakacje, i przywiozła, a jakże kolejne prezenty - magnetyczną zakładkę !!! i pamiątkowy kubek - dziękuję Madziuś :*

Tak wiem, mam małego fioła na punkcie zakładek, ale ja je uwielbiam kolekcjonować i nic już na to nie poradzę :)

15 komentarzy:

  1. Wszystko jest świetne, ale tej pocztówko-zakładki zazdroszczę Ci najmocniej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę pocztówkę z Biskupina :D Mieszkam niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że kupiłaś Kavę :)
    Sama bym się skusiła :)
    Ja planuję Biskupin w tym roku, bo moi chłopcy jeszcze nie byli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nabytki i śliczne pocztówki:)). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od niedawna także kolekcjonuje zakładki. Niestety jak byłam sama za granicą to nie zwracałam na nie jeszcze uwagi :(
    Tą z Biskupinem to ja też bym chyba nie rozdzielała XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nabytki książkowe - gratuluję ich zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na prowincji ciężko jest trafić na jakieś fajne przeceny książkowe :(
    Zakładkę magnetyczną znalazłam w książce wypożyczonej z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek jest przepiękny, a ja marzę o zobaczeniu Irlandii...może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zazdroszczę, zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa - dziękuję :)

    Natkawes - ja tak szczerze mówiąc też, i w samym biskupie rodzinę mamy, więc często tam bywam :)

    Dosiak - dzięki :)

    Sabinka - oj to koniecznie musisz zabrać, zwłaszcza, że jest co zwiedzać, nie tylko same wykopaliska, ale i w pobliżu powstało wiele atrakcji.

    Kasandra_85 - :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cassin - to trzeba się będzie kiedyś pochwalić naszymi zbiorami :)

    Taki jest świat - już się nie mogę doczekać, kiedy się za nie zabiorę :)

    Evita - na szczęście nie tylko markety oferują wyprzedaże, choć nie ukrywam, że wolę kupić tak, niż zamawiać :)

    Pisanyinaczej - ja ostatnio też, i może mi się to w niedługim czasie w końcu uda :)

    Flora - :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zakładka jest PRZEŚLICZNA! Też chcę taką, aż sobie sama zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Kavy ;)
    Zakładki też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Promocjo książek też nigdy nie omijam - zawsze coś znajdę. ;)
    Zakładki bardzo ładne.
    I fajny kubek.

    OdpowiedzUsuń