wtorek, 26 lipca 2011

Stosik imieninowy

Moje nowe nabytki :) Tym razem najbliżsi spytali się co bym chciała, bo że książki to wiadomo, tylko się już pogubili w tym co czytałam, co mi brakuje itd I tak oto rodzice zafundowali mi drugą część a siostra z mężem trzecią część powieści kryminalnej z  Komisarz Malin Fors !!!
A "Trędowata" wpadła do mnie całkiem przypadkiem, siostra ją zawsze bardzo wychwalała, i tak po rozmowie w pracy, koleżanka oddała mi swój egzemplarz, twierdząc, że u niej i tak tylko kurz się na nim zbiera. Wybredna nie jestem, wydanie piękne ilustrowane, więc z wielką radością ją przygarnęłam :)
A tak oto prezentuje się cała seria książek Monsa Kallentofta :) i z niecierpliwością będę czekać na czwartą !!!

20 komentarzy:

  1. Gratuluję!! Piękne prezenty:)). Życzę przyjemnego czytania i pozdrawiam imieninowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik, Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin :) może kiedyś w końcu przekonam się do kryminałów i zacznę je czytać... Póki co czytam same zachęcające recenzje, wystarczy jednak, że sięgnę po kryminał, tak wczuwam się w klimat, że nie mogę spać po nocach... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny !!!

    Paideia - ja tak mam po horrorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imieninowe życzonka :*
    Stosiki zawsze są fajne, więc: fajny stosik ^^ ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wstępie pragnę Ci życzyć wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    Stosik naprawdę zacny!

    P.S. Nie zdołałam jeszcze przeczytać dwóch pierwszych książek Kallentofta, a tu już trzecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi najbliżsi niestety nie robią mi takich prezentów;/ Ale może Twoich zechcieliby przygarnąć mnie?
    A stosik piękny. Mons Kallentoft naciera ze mnie ze wszystkich blogów, a na półce czeka nowa jeszcze nieprzeczytana "Jesienna sonata". Jak myślisz czy te książki powinno się czytać po kolei czy mogę zacząć właśnie od jesiennej sonaty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Madelaine - Dziękuję !!!

    Claudette - a niebawem będzie czwarta :)

    Stayrude - pewnie, każdego mola książkowego przygarniemy :)
    Myślę, że można, to jest tak, że one nie są ze sobą ściśle związane, jednak mogą być pewne odniesienia do poprzednich, jeśli chodzi o życie prywatne np Komisarz Malin

    OdpowiedzUsuń
  9. Moi bliscy też pytają co chce ;)
    Pozdrawiam imieninowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty :) No i jaka lektura przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takiego piękne stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również życzę wszystkiego najlepszego z okazji imienin i gratuluje cennych nabytków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za życzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się ta seria prezentuje ;) Jesienna Sonata ma cudną okładkę.
    Miłej lektury życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego z okazji imienin ;*
    A co do stosiku to śliczny ;) Miłego czytania xD

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepszego... no i ofkorz, piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam jeszcze "Trędowatej" ale w młodości oglądałam serial (nie filmową wersję) i byłam nią oczarowana. Wakacyjne pozdrowienia dla Ciebie! I miłej lektury życzę !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję stosiku i z niecierpliwością czekam na recenzję "Trędowatej", którą chętnie bym ci zabrała.

    Pozdrawiam,
    Darcy.

    OdpowiedzUsuń