środa, 6 lipca 2011

Stosik lipcowy

Tak, tak i mi się trochę uzbierało, co mnie niezmiernie cieszy :)
Nowe nabytki od Pani Moniki:
  1. Na wagę złota - Nora Roberts
  2. Rozstania i powroty - Susan Mallery
  3. plus dwa umilacze :)
Stosik prawie cały zakupiony w Matrasie, kocham ich przeceny !!!
  1. Kroki ku samodzielności - Bruce L. Baker, Alan J. Brightman 
  2. Zdradzona - P. C. Cast + Kristin Cast - dla bratanicy do kompletu
  3. Pocałunek o północy - Lara Adrian - kolejna książka o wampirach
  4. Świat nocy - L. J. Smith - jw.
  5. Bez litości - Lisa Jackson - dobrze zapowiadający się kryminał
  6. Natalii 5 - Olga Rudnicka - musiałam ja mieć, po tylu pozytywnych recenzjach nie mogłam się jej oprzeć !!!
  7. Spokojne miejsce - Pricilla Masters - kryminał
  8. Małe krzywdy - Pricilla Masters - jw.

25 komentarzy:

  1. No no no pokaźna ilość książek na początek wakacji :) Przyjemnego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Natalii5" właśnie skończyłam czytać - rewelacja:)
    Ale i inne książeczki wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stosy. Zazdroszczę nabytków i życzę przyjemnego czytania:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosiki. Z pierwszego niestety nic nie czytałam, ale na drugim widzę znajome książki. Jestem ciekawa jaka będzie Twoja opinia o "Pocałunku o północy". :) Mi się bardzo podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik w sam raz na wakacje, życzę przyjemnej i wciągającej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no ale stos :)
    Życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też się wybiorę do Matrasa, bo aż Ci pozazdrościłam takich fajowych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalii 5 czytałam i myślę, że spodobają Ci się perypetie tych niesfornych młodych kobiet ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ciekawy stos, część nawet z tych pozycji czytałem...:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, też tak mam z zakupami w Matrasie - nie umiem się im oprzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik. Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardziej zainteresował stosik numer two :)
    Osobiście nie miałam jeszcze styczności z Matrasem. Może dlatego, że ciągle dostaję książki i nie mam po co kopować, bo i tak czasu na czytanie brak

    OdpowiedzUsuń
  13. Cynk o wyprzedaży to dobry cynk 8) Wobec czego przenoszę się na stronę Matrasa i po cichu liczę, że wyjdę z tego cało - ja i mój portfel oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podłączyłabym się do pierwszej stertki i to "Natali 5" jakoś intryguje...Póki co mam mało wolnego czasu na czytanie, a przede mną dużo książkowych zapasów, więc z bólem, ale żadna wyprzedaż mnie nie skusi....
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie stosy miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też dostałam książkę Na wagę złota. Ciekawe jak mi będzie się ją czytać ;)

    Na Natalii5 czekam bo w ramach jednej akcji ją przeczytam ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za Rudnicką to ja biore się już od kilku miesięcy i jakoś mi nie wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj przepiękne stosy! :) Ja też uwielbiam zniżki w Matrasie - nie da się wyjść z księgarni bez nowych nabytków. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej kolejnej książki o wampirach jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stosiki. Widzę, że czas w wakacje całkowicie zarezerwowany przez nowe nabytki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny stosik ! Na wagę złota także będę niedługo czytać ;)

    OdpowiedzUsuń