poniedziałek, 5 marca 2012

Pierwsze marcowe nabytki :)

  1. "Punkt wyjścia" Dawid Kain - od pani Jolanty z Wydawnictwa Oficynka :))
  2. "Zapach spalonych kwiatów" Melissa De La Cruz - promocja w Auchanie (8,99 zł) :))
  3. "Biała jak mleko, czerwona jak krew"  Alessandro D'Avenia - jw. :)))
  4. "Bezwstydna cnota" Nora Roberts - jw. (6,99 zł) :))
  5. "Letnia akademia uczuć" Hanna Kowalewska - jw. (14,99zł)
Udały mi się te promocje, szczególnie mnie cieszą książki  "Zapach spalonych ..." i "Biała jak ..." :)


36 komentarzy:

  1. Rzeczywiście udało Ci się polowanie na książki, trafiłaś na super promocje (u mnie na prowincji takich nie uświadczysz) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie fajnie, ale z drugiej strony nie samymi promocjami człowiek żyje, a na prowincji chętnie bym zamieszkała, czasem mam już dość miasta !

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To może są inne markety?? Ja tam w każdym na coś trafie :)

      Usuń
  3. Gratuluję zdobyczy :)) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Mnie się ostatnio udało polowanie na książki w Tesco, oby więcej takich okazji xD
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Tesco mam trochę za daleko, ale jak czasem tam bywam, to też udaje mi się upolować okazję :)

      Usuń
  5. Część książek mam już za sobą, ale "Punkt wyjścia" nadal jest na mojej liście zakupowej:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci żeby szybko wpadł w Twoje ręce !

      Usuń
  6. Ale okazyjnie udało ci się nabyć świetne nabytki i to za niską cenę. Część książek mam np."Zapach spalonych kwiatów" oraz Biała jak mleko, czerwona jak krew", ale reszty jestem bardzo ciekawa, więc czekam na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję owocnych zakupów, ja to się nawet cieszę, że nie ma u nas Auchana itp. bo i tak mam nieporównywalnie za dużo książek do przeczytania w stosunku do czasu na tę czynność.
    "Zapach..." na pewno kiedyś przeczytam, bo mam dojście do źródła, że tak powiem.
    Z biblioteki też przyniosłam co nieco - nie dałam rady długo wytrzymać, tylko pewnie przetrzymam trochę. Norę będę czytać ;-D
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z tym czasem to jest najgorzej, stosy mi się piętrzą, a czasu co raz mniej :)

      Usuń
  8. Gratuluję takich nabytków. Ostatnio jakoś widzę, że dużo osób natrafia na promocje. Ja też ostatnio szukałam okazji, ale wyszło na to, że zakupiłam jedynie jedną książkę. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że gdzie się nie ruszę tam jakieś wyprzedaże !

      Usuń
  9. W moim Auchanie nie było.... A nabytki super - miłego czytania. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to niedobrze, ale może jeszcze będą fajne przeceny :)

      Usuń
  10. Czytałam Letnią Akademię Uczuć. I pierwszą i drugą część. Jak najbardziej serie mogę polecić. :))
    Tylko pozazdrościć nabytków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Szczególnie "Biała jak..." i "Zapach...". Ale "Letnią akademię..." trochę przepłaciłaś. W Matrasie kosztuje 5 złotych (to broń Boże nie jest jego reklama.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie muszę się wybrać do Matrasa po pierwszą część :)

      Usuń
  12. "Białą jak mleko, czerwoną jak krew" czytałam, bardzo mi się podobała;) A "Zapach spalonych kwiatów" również mam, niedługo przeczytam;)
    No, no, udało Ci się z tymi promocjami.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba muszę do Auchana... bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybciutko ciekawe czy te same książki w promocji mamy :)

      Usuń
  14. Ach!! ciekawa jestem twoich wrażeń z "Białej jak mleko" mam nadzieję, że Ciebie też tak poruszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, dużo dobrego o niej słyszałam, więc mam nadzieję że tak ! :)

      Usuń
    2. :) Właśnie wróciłam z Auchana :) Kupiłam książkę "Przemiana" i "Biała Masajka" niby, że są to moje lektury : D

      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ojej, jakie fajne książki. Zazdroszczę wszystkich pozycji, bo żadnych jeszcze nie czytałam, a bardzo bym chciała. Szczególnie jestem ciekawa "Białej Jak Mleko..." i powieści Nory Roberts. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo chciałabym przeczytać Zapach spalonych kwiatów, widzę, że trafiłaś na super promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, rzadko się zdarza, żeby aż takie "nowości" przeceniali :)

      Usuń
  17. Świetne nabytki. Niestety ja znam tylko "Zapach...", który ogromnie mi się podobał (pisałam o nim ostatnio na blogu, na który serdecznie Cię zapraszam http://juliaorzech.blogspot.com/ ). O reszcie zaś słyszałam wiele dobrego i sama poluję na te pozycje.

    OdpowiedzUsuń