wtorek, 22 listopada 2011

Trzeci już stosik listopadowy

Już od dawna miałam w planach czarną serię Camilli Lackberg i tak się złożyło, że w Tesco taki oto pakiecik czterech książek był przeceniony na 80 zł. No grzechem byłoby go nie przygarnąć :) Ale żeby nie było, to dokupiłam jeszcze moją ulubioną Debbie Macomber, również z promocji :) Coś czuję, że częściej będę musiała tam zaglądać, choć jest mi to totalnie nie po drodze. 

Przyszedł też do mnie taki oto pakiecik od Wydawnictwa Studio Astropsychologi, za który serdecznie dziękuję Pani Ewie :)
 W tym miesiącu nie mogę narzekać na brak książek, co mnie niezmiernie cieszy. Od następnego będę oszczędzać :)


27 komentarzy:

  1. Pakiecik Lackberg rzeczywiście po okazyjnej cenie udało Ci się zdobyć :) Przeczytałam do tej pory trzy części sagi z Fjallbacki i poluję na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pozycje w Twoim stosie. Miłego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjj, też zawsze mówię, że oszczędzam od następnego miesiąca na książkach, ale jak przyjdzie co do czego, to głoduję, a kupię. Całe szczęście, że czasem można coś nabyć po okazyjnej cenie... co ja mówię - grzech nie kupić w tym przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chyba ciężko odchorowała, gdybym nie pozwoliła sobie co miesiąc na jakąś gorącą pozycję (czytelniczą oczywiście!). Gratuluję szczęśliwej okazji, czasami jednak się trafiają:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś też odebrałam małą paczuszkę i zaraz lecę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ poszalałaś moja droga :) ale warto było!
    muszę się wybrać do Tesco, jak takie dobroci są w dobrych cenach! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, za 80 zł to aż żal nie brać :)
    Kolejne dwa tomy będą kosztować Cię więcej niż powyższy pakiet, no chyba że znów trafisz na fajną promocję :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pakiet. Jak go dopadnę, tez kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  9. tośka
    Ty naprawdę wierzysz w to swoje: "Od następnego będę oszczędzać" ? Czy sobie tak tylko mówisz dla spokoju sumienia?
    Bo wiesz, ja czasem też sobie tak powtarzam i ..., no różnie z tym bywa.
    Rozbawiłaś mnie przyznam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś nie ma co ;-) Ale mimo to uważam, że warto było. Wspaniały stosik. Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jedną książkę tej autorki, ale jeszcze jej nie czytałam. Czeka na półce na swoją kolej. Muszę jednak w końcu po nią sięgnąć.:D Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, chcę to, chcę to, chcę to! Pakiet znaczy się ;) Czytałam pierwszą część już jakiś czas temu - ,,Księżniczkę z lodu" znaczy się - i bardzo mi się podobało. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszą te pakiety, oj kuszą! Ja dzisiaj wróciłam z "1Q84" do domu, a tylko na moment weszłam do matrasa :) Też długo się zabierałam za jej kupno, a tutaj -24% zniżki było ;) Miłego czasu spędzonego z lekturą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nabytków, czyli wiem, że Tesco musze omijać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przygarnęłabym taki pakiecik Lackberg :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie się obkupiłaś :) Ale to prawda, grzechem byłoby z takich promocji nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam żadnej z książki,tak więc czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę tych książek jest, więc miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zakupów i otrzymanych książek.

    Informuję, że dostałam już swoją książkę z wygranego candy :).
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym wreszcie przeczytać coś pani Lackberg, nie mogę jakoś na nią trafić.
    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo zazdroszczę Lackberg, ponieważ jestem jej bardzo ciekawa :) Mam nadzieję, że recenzje już niedługo? Miłej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie Lackberg nie przypadła do gustu, ale życzę Ci dobrej lektury....

    OdpowiedzUsuń
  23. Co wy za Tesca macie? U mnie nic takiego się nie zdarza no raz kupiłam kwiatki Jana Pawła II za 8 zł.

    OdpowiedzUsuń
  24. No to kochana faktycznie zgrzeszyłabyś nie kupując :)
    Macomber tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń