sobota, 22 września 2012

Ostatnie juz nabytki wrześniowe + darmowy ebook :)

Stosik typowo recenzyjny :)
  1. "Zanim nadejdzie ciemność" Susan Wiggs - od Pani Moniki z Wydawnictwa Harlequin/Mira 
  2. "Mój najlepszy nauczyciel" dr Wayne - od Pani Natalii z Wydawnictwa Studio Astropsychologii
  3. "Dlaczego Twoje dziecko choruje" dr Kelly Dorfman - jw.
  4. "Ajurweda - medycyna indyjska" Monika Ptak - jw.
  5. "Wu wei Płyń z prądem życia" Theo Fischer - jw.
Za wszystkie książki serdecznie dziękuję  :)

Dziękuję również za kolejną książkę Panu Dawidowi, który postanowił zrobić darmowego ebooka ze swojej debiutanckiej książki "prawy, lewy, złamany"(wydanej na papierze w 2007 roku).
Do tej pory miałam przyjemność poznać dwie jego książki, których recenzje znajdziecie TU i TU, więc tym bardziej się cieszę, że przeczytam kolejną !!!



Więcej informacji po kliknięciu w okładkę  !!!

12 komentarzy:

  1. Susam Wiggs piszę bardzo barwnie. Miałem okazję zapozna się z jej twórczością dzięki Wydawnictwu Mira. reszty autorów niestety nie znam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nowych nabytków :)
    życzę przyjemnej lektury i czekam na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cZEKAM NA WRAŻENIE "MEDYCYNY INDYJSKIE" MILUTKIEJ LEKTURY:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się już doczekać, gdy sięgnę po pozycję numer 1.
    Mam nadzieję, że przypadnie mi ona do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Susan Wiggs już słyszałam więc będę chciała poznać jej książki.Ajurwedę mam chociaż nie takie wydanie i korzystam z tej książki.Poradników chronicznie nie znoszę.
    Piata książka mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe nabytki. Życzę przyjemnego czytania. Osobiście jestem ciekawa tego ebooka "prawy, lewy, złamany", dlatego czekam na jego recenzje z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Susan Wiggs mam i ja :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam ochotę na niektóre z tych pozycji od Studia Astro :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale stos :O
    Mam część i ja do recenzji obecnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ciekawi najbardziej Zanim nadejdzie ciemność :)

    OdpowiedzUsuń