wtorek, 22 maja 2012

Stosik majowy :)

Uzbierało mi się tym razem trochę, co bardzo mnie cieszy :)
  1. "Osioł w okularach" dr M. Norbekov - od Wydawnictwa Studio Astropsychologii :)
  2. "Szybki kurs wróżenia" A Coehling - jw.
  3. "Choroba Twoim przyjacielem" dr T. Dethlefsen, dr. R. Dahlke - jw.
  4. "Oszukać przeznaczenie" dr. R. Dahlke - jw. - bardzo dziękuję za książki !
  5. "Księga kłamców" Mariusz Zielke - prezent od autora- bardzo dziękuję :)
  6. "Nocne fajerwerki" Nora Roberts - prezent od koleżanki - kochana jest :*
  7. "A między nami ocean ..." Susan Wiggs - od p. Moniki z Miry - bardzo dziękuję :)
  8. "Criminals Minds. Ostre cięcie" Max Allan Collins - wygrana w konkursie w Zbrodni w  Bibliotece
  9. "Kamuflarz" Ewa Ostrowska - jw.
  10. "Wieża sokoła" Katarzyna Rogińska - jw.
  11. "Złodziej tożsamości" Erica Spindler - okazja w markecie, no i uwielbiam książki p. Erici

23 komentarze:

  1. "Wieżę sokoła" chętnie bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jest Nora, dawno nie czytałam jej książek ;) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och... Piękny stos. Miłej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nabytki. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem Twojej opinii o "Kamuflażu", mnie książka bardzo się podobała:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stosik ;) Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zacny stosik ^^
    przyjemnej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny stos, też uwielbiam książki Spindler, choć na razie mało ich przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, szybki kurs wróżenia to bym przeszła! Od zawsze chciałam mieć też tarota, ale wszyscy mi mówią, że to pecha przynosi i nie wiem co mi się jeszcze stanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do siebie, niebawem będzie do wygrania :)

      Usuń
  10. piękny stosik :) Szczególnie wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka Nory Roberts i ta od wydawnictwa Mira mnie najbardziej interesuje. Chciałabym je mieć zapraszam do mnie.

      Usuń
  11. Ho, ho... Gratuluję zdobyczy.
    Ten "Osioł..." mnie zaintrygował ;-)
    Byłam dziś w bibliotece, a ponieważ w domu tłumy książek, to stamtąd wzięłam tylko trzy... w tym jedną Norę ;-) Nie mogłam się powstrzymać, w ogóle dziś było mnóstwo ciekawych rzeczy na półkach, no ale z rozsądku nie brałam, bo nie chcę potem przetrzymywac nie wiadomo ile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osioł intryguje, ale już niedługo może będzie okazja żebyś i ty przeczytała :)

      Usuń
  12. O, zacne stosisko ;)
    Jestem ciekawa 'Wieży sokoła', czytałam natomiast 'Kamuflaż', choć nie do końca przypadł mi do gustu, to i tak warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy stos, czekam na recenzję "Wieży sokoła" i "Kamuflażu". Jestem też ciekawa Twojej opinii o "Złodzieju tożsamości", bo mnie się książka podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny stosik :)
    "A między nami ocean"- jest już w drodze do mnie :)
    Ja również uwielbiam książki Ericy Spindler :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik!
    "Kamuflarz" mam od dawna w planach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosik bardzo pokaźny. Bardzo chciałabym przeczytać "Criminals Minds. Ostre cięcie" Max Allan Collins .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stosik! Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny stosik. :)
    Zapraszam na swój konkurs www.wiedzminka-ciri.blogspot.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki dorodny stos ^^
    Bardzo lubię panią Roberts za jej lekkie i przyjemne książki :)
    "Criminals Minds. Ostre cięcie" oraz "Kamuflaż" wydają się bardzo ciekawe już dzięki samemu tytułowi.

    OdpowiedzUsuń