poniedziałek, 21 maja 2012

Oszukując przeznaczenie – Dr Ruediger Dahlke + konkurs

Co rządzi Twoim losem.

Rok wydania: 2012
Liczba stron: 358
Źródło: Biblioteczka własna


„Każdy żyje w swoim świecie, Ten, kto chce go zmienić, musi zmienić także samego siebie.”
Ale czy można zmienić swoje przeznaczenie, czy można je oszukać? Na to pytanie odpowiada nam dr Dahlke, psychoterapeuta, lekarz specjalizujący się w terapiach naturalnych.

Polaryzacja, rezonans i świadomość – jak mają się do naszego życia? Oprócz ostatniego, do tej pory nie zdawałam sobie nawet sprawy z istnienia takich czynników jak dwa pierwsze, a okazuje się, że mają one znaczy wpływ na to, co dzieje się w naszym życiu. Ale czy kiedy bliżej je poznamy, będziemy w stanie zmienić swoje przeznaczenie, czy pomogą nam one zrozumieć lepiej, to dlaczego czasem podejmujemy takie a nie inne decyzje?

Początkowo ciężko było mi się odnaleźć w słowach autora, który już od samego początku zasypuje nas fachowymi terminami, zwrotami. Jednak w miarę czytania nie tylko się odnalazłam, ale wręcz nie mogłam się oderwać od lektury. W poszczególnych rozdziałach zostają nam przedstawione wszystkie trzy prawa, ale żeby nie była to sucha wiedza, autor zasypuje nas masą ciekawych cytatów, wynikami badań, czy zadaniami, które potwierdzają, to jak wiele tracimy, kiedy nie zwracamy uwagę, na to co nas otacza.

Jedna z ciekawszych zasad to  zasada PARS-PRO-TOTO czyli część albo całość. To, że w każdej małej komórce zawarta jest informacja dotycząca całego człowieka, wie każdy z nas ze szkoły, ale czy wiecie, że w małżowinie usznej odzwierciedla się cały człowiek:



„Oszukując przeznaczenie” to niezwykle interesująca książka, która pokazuje nam jak ważne jest postrzeganie świata, że warto znać prawa nami rządzące, by nie dać sobą manipulować, by nie szukać winnych za nasze niepowodzenia.
„Im więcej rzeczy ktoś pojął, tym mniej narzeka” – dlatego zachęcam do lektury, bo czas w końcu zacząć rządzić swoim przeznaczeniem :)


Dla wszystkich tych którzy mają ochotę bliżej przyjrzeć się zjawiskom polaryzacji, rezonansu i świadomości, mam do wygrania jeden egzemplarz książki, od Wydawnictwa Studio Astropsychologii. Wystarczy w komentarzu wyrazić chęć posiadania książki do najbliższej soboty, a w niedzielę wylosuję i ogłoszę zwycięzcę :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawa książka, z tą małżowiną to bym nie pomyślała, że wygląda jak ja w brzuchu mamy ^^ Może da się dzięki tym 3 prawom zmienić przeznaczenie naprawdę? :)
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. to i ja się z chęcią zgłoszę :)
    mój mąż lubi tego typu książki, więc byłaby to dla niego miła niespodzianka :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę sprawdzić wiarygodność teorii osobiście, więc ustawiam się w kolejce. :)

      Usuń
  3. Zupełnie nie dla mnie, omijam takie pozycje szeroki łukiem:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Życzę powodzenia w losowaniu... wszystkim xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam nieco sceptycznie nastawiona do tej książki, ale w sumie może być ciekawa. Sama nie wiem...
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka raczej by mi do gustu nie przypadła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Niesamowicie mnie intryguje to Studio Astropsychologii;-/

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż.. każdy wierzy w co chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Bardzo mnie ta książka zainteresowała...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe... oczywiście zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń