środa, 5 czerwca 2013

Czerwcowe nabytki ;)

Tak na początek :
  1. "To, co najważniejsze" Małgorzata Rogala - książkę otrzymałam od autorki, za co serdecznie dziękuję!
  2. "Joachim" Grażyna Hanaf - od Pani Doroty z Wydawnictwa Novae Res - bardzo serdecznie dziękuję :)
  3. "Zwyczaje dzieci francuskich" Marcin Gołąbek - jw. :)
  4. "Kronika ślubnych wypadków" Jessica Hart - od Pani Moniki z Wydawnictwa Harlequin/Mira - bardzo serdecznie dziękuję :)
  5. "Kto się śmieje ostatni" Trish Wylie - jw. :)
Jednak same książki to nie wszystko, bo jedna z przesyłek zawierała miły dodatek, piękną chustkę i błyszczyk do ust!
Bardzo miłe są takie prezenty :)

A jeśli i ktoś z was by miał ochotę na nową serię to zapraszam TUTAJ

"Nowa seria Kiss to zabawne, zmysłowe opowieści dla kobiet, mnóstwo emocji i świetnej zabawy!.
W każdej historii znajdziesz dużą dawkę humoru i niezapomniany dreszczyk emocji towarzyszący nowej miłości."

harlequin.pl  

Dla zainteresowanych jest też konkurs ;) Także polecam gorąco!!!

17 komentarzy:

  1. Jak ja lubię stosiki :)
    Z Twojego ciekawi mnie pozycja numer 1 :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zobaczyć chustę w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obie książki od Harlequina - prezenty to niezwykle miły dodatek. :) "To, co najważniejsze" wydaje się interesującą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury.
    Nie znam nic z twojego Stosika.)

    OdpowiedzUsuń
  5. I do mnie przybyła dziś przesyłka od Miry/Harlequin z książkami i dodatkami :) Miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stos! Do mnie wczoraj także przyszedł zestaw Kiss, nie mogę się doczekać kiedy go porwę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Harlequin mnie też miło zaskoczył :)
    Świetny stos!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie sie zapowiada - życzę miłej lektury! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,To co najważniejsze'' czytałam i bardzo mile wspominam tę książkę. Dziś dotarła do mnie również przesyłka z Miry. Ale super niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pozycje na Ciebie czekają, jak mniemam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie masz, nie dość, że książki dostałaś to jeszcze prezenty dostajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie się ogląda książki na zdjęciach, jeszcze przyjemniej - dostaje (wraz z innymi prezentami). ;)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje klimaty, ale gratuluje pięknych prezentów:) rownież jestem ciekawa chusty w całości:) ja od niedawna tez prowadzę bloga, ale moimi ulubiencami są kryminały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie dzisiaj zastanawiałam się czy kupić sobie książkę "Joachim", bo bardzo zainteresowała mnie krótka notka wydawnicza na temat fabuły tej książki. Miłej lektury życzę i gratuluję otrzymanych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń