piątek, 29 kwietnia 2011

e-book z okazji Światowego Dnia Książki!


Miłośnicy książek zrzeszeni na Facebooku uczcili Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich wydając zbiór cytatów o książkach i czytaniu. To pionierska akcja zainicjowana przez Wydawnictwo Bezkartek.pl Self-Publishing oraz grupę Książki Moja Miłość.

To nie pierwszy tego typu projekt autorstwa Bezkartek, ponieważ wydawnictwo intensywnie promuje czytelnictwo organizując wiele akcji rozpowszechniających czytanie książek w formie zarówno elektronicznej jak i tradycyjnej.

Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ.
A ja zapraszam do pobrania e-booka za darmo ze strony wydawnictwa TU


Polecam i zachęcam do pobierania !!!

6 komentarzy:

  1. Już pobrałam i jeszcze dziś do niej zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar ściągnąć:). A sama idea akcji, bardzo ciekawa. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez już pobrałam i jestem zadowolona, super.. mam teraz tyle pięknych cytatów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie ściągnęłam i trochę cytatów zdążyłam podczytać. Fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sobie pobrałam. Popieram wszelkie akcje promujące czytelnictwo. Lubię wszelki cytaty o czytaniu. Chyba sobie wydrukuję, bo nie jestem zwolennikiem e-booków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa i twórcza akcja.
    Chętnie poczytam cytaty :)
    Może najdę wśród nich kilka swoich ulubionych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń