środa, 13 kwietnia 2011

Książka na majówkę + stosik

Czy może być coś fajniejszego niż książka niespodzianka? Radochę dziś miałam cały dzień, krótko przed wyjściem do pracy, przybył Pan Listonosz, z paczuszka od Sabinki ;) a w paczuszce  takie oto cuda:
Na początek rozpakowywanie, zainteresowanych nie brakowało :)

A w środku dwie książeczki, przepiękna zakładka no i słodkości !!! Jestem w prost oczarowana zawartością. Sabinko bardzo ale to bardzo Ci dziękuję za tak miłą majówkę, trafiłaś idealnie, choć pewnie łatwo nie było !!!
A na koniec, tak przy okazji, pochwalę się jeszcze najnowszymi nabytkami
Jak nic ten tydzień bardzo dobrze się zaczął :)

22 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak Ci się "Ofiara w środku zimy" spodoba :)
    A paczuszki od Sabinki zazdroszczę strasznie :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie - przesyłka, jak i stos ! ;D Zauważyłam, że jesteś kolejną osobą, która posiada "Z ciemnonością jej do twarzy", więc czekam również na twoją reckę tejże książki, bo zastanawiam się nad jej ewentualnym kupnem ;P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych nabytków :) U mnie na półce też czeka :Ofiara w środku zimy", więc jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka świetna, podobnie jak stosik:)). Gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnego czytania oraz podjadania pysznych słodkości:D.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała niespodzianka.
    W dodatku tyle nowych książek.
    Gratuluję i życzę miłego seansu z dobrymi książkami i słodkościami ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, dobrze się zaczął ten tydzień :) U mnie też paczuszki z książkami, więc nie narzekam ;)
    Czekam na Twoje recenzje i życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu cieszę się bardzo!!!!! że jesteś zadowolona, wierz mi łatwo nie było, choć czytamy podobną literaturę...to to samo posiadamy :) ale ....pogrzebałam trochę gdzie trzeba :) :)
    Miłej lektury :)

    Ps. Ja bym zaczęła na twoim miejscu od dwóch ostatnich :) to coś co lubimy :)Jestem ciekawa Twojej opinii...

    Aniu czytałaś wcześniej tomy Zatoki Cedrów?????

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny stosik :) Czekam z wytęsknieniem na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaka fajna paczuszka;D I stosik;)
    Bierzesz udział w moim candy, także zapraszam również abyś zadała pytanie autorce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczka od Sabinki jak zwykle wymiata:). Widzę tam jakąś puchatą zakłądkę:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie paczuszki to sama radość 8)

    "Wystarczy chwila" zagościła i na mojej półce, tylko na razie nie wiem, kiedy ja ją przeczytam... ;) Będę oczekiwać Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wspaniałej paczuszki i stosiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowity stosik i przesyłka idealna na majówkę :D
    Życzę miłej lektury! :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, tyle książek, taką majówkę to ja rozumiem ;) A piesio to pewnie wyczuł słodycze, dlatego pierwszy w kolejce?

    OdpowiedzUsuń
  15. Karto_flana - dzięki :)

    Isabelle - czytałam, że jest dobra, więc mam nadzieję, że bardzo :)

    Aniusiaczek92 - robi się, recenzja niebawem :)

    Dosiak - ciekawe czy równo nam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasandra_85 - dzięki :)

    NiePoczesana - ;)

    Sujeczka - oj nic tak nie sprawia radości jak nowe książki :)

    Sabinka - mam zamiar zacząć te od dało :) jeszcze nie ale jeśli mi się pozycja spodoba to na pewno :) zwłaszcza że coś tam w domu mam tylko jakoś czasu nie było

    OdpowiedzUsuń
  17. Sil - Dzięki, ostatnio trochę się zaniedbałam z tymi recenzjami, ale się poprawię :)

    Izuś - dzięki :)

    Iza - puchata i prześliczna, ja to mam szczęście :)

    Bellatriks - ja też nie wiem, bo całkiem sporo mi się tego wszystkiego uzbierało, chociaż niedługo będę mieć urlop to może trochę nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatrix73 - dzięki :)

    Pandorcia - bardzo idealna na majówkę :)

    Sylvia - tak myślę, że on niestety na książki by się nie połasił, a słodycze to już niestety dopadł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, a ja właśnie jestem w trakcie "Uciec przed cieniem", nie powiem, że czyta się łatwo, ale podoba mi się, więc bardzo jestem ciekawa co Ty będziesz miała do napisania na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stos :P Mam nadzieję, że Hotel na rozdrożu się Tobie spodoba, tak jak mnie :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Izusr - no czytałam, że nie jest to lekka książka ale jestem jej bardzo ciekawa :)

    Agnesja - właśnie go czytam i mi się podoba jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń