sobota, 11 sierpnia 2012

Madagaskar 3


Czas trwania:1 godz. 29 min.
gatunek: Animacja, Familijny, Komedia
premiera: 3 sierpnia 2012 (Polska) 17 maja 2012 (świat)
produkcja: USA
reżyseria: Eric Darnell, Tom McGrath
scenariusz: Noah Baumbach, Eric Darnell


Coś mnie ostatnio tchnęło na kino, na bajkowe kino – niedawno byłam na Epoce lodowcowej, a teraz na Madagaskarze. I z obu wyjść jestem bardzo zadowolona, choć z tego bardziej. Nie ma co ukrywać, że wychodząc do kina najbardziej zależy mi na efektach 3D, resztę warunków jestem w stanie stworzyć sobie sama w domu :)

I tak w trzeciej już części czwórka przyjaciół – Alex, Marti, Melman i Gloria znów próbują wrócić do domu, do zoo w Nowym Jorku, jednak tym razem będą mieli do pokonania całą Europę. A jak to zrobić by nie rzucać się w oczy? Najlepiej dołączyć do trupy cyrkowej. Z nowymi przyjaciółmi nudzić się nie da, chociaż trzeba ich przekonać, że sztuczki cyrkowe to pestka.

Podobała mi się kolejna część przygód czwórki przesympatycznych zwierząt, które zawsze mogły na siebie liczyć. I jak zwykle było bardzo wesoło, nie brakowało nowych świetnych gagów, ale też jest to najbardziej kolorowa część. Popisy cyrkowe, były niezwykłe, bardzo odważne i robiące spore wrażenie, do tego nowi znajomi – no nie sposób ich nie polubić :)

To było bardzo udane wyjście, kolejna bardzo dobra część, i polecam wszystkim tym, którzy lubią Alexa i jego przyjaciół, z tą częścią na pewno nie będziecie się nudzić!

Ps. bym zapomniała o pingwinach, na szczęście oni też byli i swoje zrobili :)

31 komentarzy:

  1. widziałam poprzednie części, więc i tę prędzej bądź później obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wielokrotnie widziałam, i za każdym razem świetnie się bawiłam, teraz w końcu mogę przy nowej części :)

      Usuń
  2. kocham Juliana i musze na to pojsc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Juian jest bardzo specyficzny i nie da się go nie obdarzać głębokim uczuciem :))

      Usuń
  3. Oglądałam dwie poprzednie części ,,Madagaskaru'' i bardzo mi się podobały, więc koniecznie muszę również zobaczyć i trzecią część tej fantastycznej bajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się bałam, że im już pomysły się skończą ale na szczęście nie, to kolejna świetna część !

      Usuń
  4. czyli warto iść. jestem wielką fanką pierwszej części, generalnie lubię bajki, więc pewni i to sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto iść albo w domu obejrzeć, nie ważne gdzie ważne z chyba z kim :D

      Usuń
  5. Byłam z córką i jestem trochę rozczarowana. Przesłanie jest wciąż to samo - na przyjaciół można liczyć - i moim zdaniem zostało przesłonięte przez te kolorowe cyrkowe popisy. Jednak jedynka jest niepokonana!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie właśnie te wszystkie kolory bardzo się podobały, i jak napisałam to była najbardziej kolorowa część !

      Usuń
  6. Na ten film do kina raczej się nie wybiorę, bo za niedługo pojawi się na DVD czy w telewizji, ale na Epoce lodowcowej 4 byłam i nieźle się ubawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na "epoce" też byłam i dobrze się bawiłam ale Madagaskar lepiej wypadł :)

      Usuń
  7. Też byłam tydzień temu i chyba to mnie podobało się bardziej niż mojemu dziecku ;)

    Zostałam fanką Witalija! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My byliśmy całą rodziną i wszystkim się tak samo podobało :) Dzieci przez pół filmu a właściwie przez całą końcówkę siedziały z pootwieranymi buziami :)

      Usuń
  8. Widzę, że podzielasz zdanie mojej koleżanki, że ta część nie odtaje specjalnie od poprzednich, Na pewno obejrzę w niedługim czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na tym wczoraj w kinie i jestem zachwycona - to chyba najlepsza ze wszystkich części! Już dawno się tak nie uśmiałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię "Madagaskar" i myślę, że prędzej czy później obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie znam nikogo kto by nie lubił Madagaskaru czy Epoki :)

      Usuń
  11. Koniecznie będę musiała obejrzeć tę część:))

    OdpowiedzUsuń
  12. W czwartek wzięłam mamę do kina, właśnie na Madagaskar 3. Jak dla mnie, najlepsza ze wszystkich części, a jak był ich pierwszy poważny występ, to zaparło mi dech w piersiach. I jeszcze ta piosenka Katty Perry w tle... Bajka!
    P.S wkradła Ci się spacja pomiędzy "nudzić" a wykrzyknikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy najlepsza ale świetna, i nie potwierdza się reguła, że im dalej tym gorzej. Dla mnie to przede wszystkim najbardziej kolorowa część, te balony, widowisko, stroje - bajecznie wyszło!!!

      Usuń
  13. Raczej do kina się na to nie wybiorę, choć zwierzaki z Madagaskaru w poprzednich częściach i serialu o pingwinach zawsze potrafiły mnie rozbawić. Mimo to poczekam na inną okazję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. chce zobaczyć tę część ale jeszcze nie wiem kiedy. Teraz dużo fajnych filmów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dużo tylko czasu brak albo kasy, chociaż ja rzadko chodzę do kina, jednak wole zacisze domowe - tylko ze względu na dzieciaki na bajki do kina chodzimy :)

      Usuń
  15. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Świetna animacja. Oglądałam ją z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń