piątek, 13 maja 2011

Usuneło mi mój stosik :(

Dziś rano nie mogłam w to uwierzyć, zniknął mi ostatni wpis, nie mogłam się zalogować, wejść na inne blogi - po prostu masakra. Teraz już wiem, że to nie tylko mi się przytrafiło :(

Ale nie ma co płakać, a że stosik fajny to wstawiam jeszcze raz :))

  1.  "Pożeracz snów" Bettina Beliz - od p. Joanny z Wydawnictwa Znak Emotikon :)
  2. "Bez wyjścia" Chris Bohjalian - zakupy własne w Matrasie
  3. "Niezwykłe akty prawdziwej miłości" Danny Scheinmann - jak wyżej
  4. "Miasto dusz" Wojciech Szyda - jak wyżej
  5. "Mgła" Carla Neggers - jw.
  6. "Sosnowe dziedzictwo" Maria Ulatowska - jw. - tyle o niej czytałam na blogach, że musiałam ja kupić :)
  7. "Obudzić szczęście" Susan Wiggs - od p. Moniki z Wydawnictwa Harlequin/Mira
  8. "Gra zmysłów" Trish Morey - jak wyżej
  9. "Prawdziwe szczęście" Barbara Dunlop - jak wyżej
  10. i nadal brakuje w stosiku książki "Dotknąć prawdy" , która to jest czytana przez koleżankę z pracy :)
 Teraz jestem zadowolona :))

11 komentarzy:

  1. Stosik cudny:))). Oj, z przyjemnością podkradłabym Ci kilka pozycji. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogspot chyba nam wszystkim dzisiaj podniósł ciśnienie :/ A stosik imponujący i żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak już wcześniej wspominała, piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykłe akty prawdziwej miłości już czekają u mnie w kolejce, czekam na recenzję, bo sama nie wiemkiedy znajde czas na tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos, bardzo imponujący :) Moja notka, która zniknęła teraz wróciła, za to nie wróciły komentarze :( A to mnie bardziej martwi - notki i tak piszę w Wordzie, komentarzy nic nie przywróci. Ech, brakowało mi wczoraj blogowania, nie miałam co poczytać do porannej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję - wspaniały widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej czekam na Twoją reckę "Pożeracza snów", bo wydaje się to dość ciekawa i intrygująca książka :) Muszę napisać, że strasznie podoba mi się ta zakładka i mam do Ciebie pytanie: skąd ją masz ? Z jakiejś książki czy gdzieś kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasandra_85 - oj z przyjemnością się podzielę, jak przeczytam :

    Sylvia - a ja myślałam że sosnowe dziedzictwo już wszyscy czytali ;) po tylu pozytywnych recenzjach musiałam ją sobie sprawić :)

    Sil - dzięki :)

    Magda - zobaczymy kiedy u mnie przyjdzie ich kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedopisanie - bardzo szkoda komentarzy, nawet wszytskich nie zdążyłam przeczytać :(

    Beatrix73 - Dzięki :)

    Aniusiaczek92 - zakładka jest z Matrasa, po 2 zł maja takie z gumkami, i po 2,50 bez gumek trójwymiarowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję stosiku, wygląda ciekawie. Jestem ciekawa "Pożeracza snów", ale zazdroszczę ogromnie "Dotknąć prawdy" odkąd przeczytałam Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń