sobota, 24 maja 2014

Wróciłam!!!

Troszkę mnie tu ostatnio nie było, sporo spraw spadło mi na głowę, i choć zaglądałam na Wasze blogi, to do swojego serca nie miałam. Z książkami też nie najlepiej mi szło, ale na szczęście te złe chwile za mną, a te dobre właśnie się zaczynają. I tak zaczynam nowy rozdział w całkiem nowym własnym M :)

Mój nowy widok z okna powala!

Także od dziś koniec z ciszą i od jutra zapraszam na recenzje. A tak przy okazji chciałabym poinformować Was o promocji:

http://ebookpoint.pl/promocja/831/

wszystkie ebooki wydawnictwa Novae Res kosztują 9,90zł.


5 komentarzy:

  1. Ale masz piękny widok z okna. Zazdroszczę.... Cieszę się, że wreszcie wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji włąsnego M. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że coś znalazłaś i wrócisz po przerwie, bo trochę już chyba wystarczy tego leniuchowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie;) Gratuluję własnego M, a widok piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zdziwiłam dlaczego tak dawno u Ciebie nie byłam. A to Ciebie nie było.
    To prawda widok masz powalający.
    Serdecznie gratuluję nowego gniazdka.

    OdpowiedzUsuń